7 Ağustos 2014 Perşembe

Karabağlar eletrik borç ödeme

İzmir Karabağlar bölgesinde elektrik dağıtımı hizmetleri Gediz Elektrik Dağıtım A.Ş  tarafından yürütülmektedir.  Gediz Elektrik Dağıtım Gedizedaş elektrik faturasını online olarak internet üzerinden görüntüleyebilir borç miktarınızı öğrenebilirsiniz. İzmir Karabağlar Gedizedaş elektrik faturası ödeme işlemlerini de yine internet üzerinden yapabilirsiniz. (Bazı Elektrik dağıtım şirketleri kendi siteleri üzerinden kredi kartı ile online fatura ödemesi hizmeti verirken bazılarında bu hizmet bankaların web şubeleri aracılığı ile verilmektedir.)
İzmir Karabağlar Gedizedaş elektrik faturası ödeme işlemleri ile borç sorgulama, ödeme noktası görüntüleme gibi işlemler için lütfen bağlantıyı tıklayınız. Sitedeki online işlemler bölümünden işlem yapabilirsiniz.

Türkiye’de elektrik dağıtım işini üstlenen birden fazla şirket bulunmakta. Bazı firmalar kendi internet siteleri üzerinden kredi kartı ile elektrik faturası ödeme işlemlerine altyapı sağlamaktadır. Kendi sitesi üzerinde online ödeme işlemleri hizmeti bulunmayan elektrik dağıtım şirketlerine ait faturalar ise anlaşmalı bankaların internet bankacılığı hizmeti kullanılarak ödenebilmektedir.
Önemli: Fatura ödemesi yapacağınız sitenin güvenilir olup olmadığını araştırınız. Hiçbir banka sizden kredi kartı bilgileriniz gibi özel bilgiler talep etmez.

 Fatura ödeme merkezi

Yukarıdaki Fatura Sorgulama ve Ödeme  LOGO'ya Tıklayarak Ödemenizi Yapabilirsiniz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder